Na een zeer geslaagde actie voor KiKa, werkte het Zeeuwse enthousiasme van Antwan en Henri kennelijk erg aanstekelijk op Johan Capello.

Hij benaderde Iketgedogt met de vraag om voor zijn bedrijf, gespecialiseerd in offset- en textieldruk, een leuke en goede actie te bedenken waar hij tijdens de Contacta 2014 gebruik van kon maken. Na een paar zeer geslaagde gesprekjes en telefoontjes werd het een actie voor Stichting Opkikker. En om de Zeeuwse achtergrond wederom herkenbaar te laten blijven, voor zowel Iketgedogt als Capello, werd er voor de kikker natuurlijk “de puut” gebruikt.

De kikker kreeg en Zeeuwse tint en omdat Capello ook bedreven is in het borduren van textiel, werd de actie een hele fraaie.
Voor Euro 5 een bedrukt shirt of een muts met de Puut erop geborduurd en maak het mogelijk om een Zeeuws gezin met een langdurig ziek kind een Op-puut-dag te laten meemaken.
Met dank aan de Stichting Opkikker en de vele kopers van shirts en mutsen werden deze 3 dagen b-to-b een groot succes.